Servicii suport pentru magazine online
Fiecare magazin online ajunge mai devreme sau mai tarziu sa isi atinga limitele in ceea ce priveste resursa umana angajata pentru buna desfasurare a activitatilor comerciale specifice. Cand pe langa acestea apar planuri de dezvoltare, reproiectare sau optimizare a magazinului online, externalizarea unora dintre activitati devine o solutie viabila, fata de cooptarea in echipa stabila si deja inchegata a firmei a unor noi angajati care implica toate acele costuri suplimentare, de la salariile noilor veniti la taxele specifice cu personalul, deloc de neglijat.
Iata serviciile de suport dedicate magazinelor online pe care le poti contracta pentru atat timp cat ai nevoie de ele:
- auditul functionalitatii site-ului (webshop usability), raportarea deficientelor structurale si functionale ale magazinului
- verificarea si corectarea informatiilor din cataloagele de produse
- editarea si inlocuirea imaginilor produselor precum si a imaginilor asociate (bannere, butoane, etc)
- imbunatatirea / imbogatirea specificatiilor si descrierilor produselor, pe de o parte pentru cresterea gradului de informare a clientilor, contribuind astfel la cresterea afinitatii client-magazin, pe de alta parte pentru cresterea relevantei paginilor web ale magazinului in fata motoarelor de cautare
- optimizarea specificatiilor si descrierilor produselor pentru motoarele de cautare
- optimizarea paginilor web constituente ale magazinului online (altele decat paginile produselor) pentru motoarele de cautare
- determinarea oportunitatilor de ranking in paginile rezultatelor cautarilor Google pentru paginile constituente ale magazinului online si elaborarea/prezentarea planului de actiuni pentru atingerea obiectivelor de ranking in paginile rezultatelor cautarilor Google
- detectarea si prezentarea oportunitatilor de optimizare a conversiilor
- setarea blogului de companie asociat magazinului online, elaborarea planului editorial si trasarea bunelor practici pentru ca blogul de companie sa se constituie atat intr-un canal de promovare si comunicare cu consumatorii actuali si cu clientii potentiali dar mai ales intr-o unealta deosebit de puternica din punct de vedere SEO pentru sustinerea marketingului organic al magazinului online
- analiza comportamentului vizitatorilor si cumparatorilor magazinului online
- elaborarea de variante functionale ale elementelor constitutive ale paginilor web (formulare, butoane, mesaje call-to-action, etc) in vederea desfasurarii de teste comparative (A/B testing), pentru determinarea variantelor optime si implementarea lor in magazinul online
- promovarea online a afacerii prin reclame platite prin AdWords si pe Facebook (vezi lista completa a serviciilor de publicitate online)
- gestionarea programului de afiliere si a relatiei cu afiliatii
- analiza performantei activitatilor de vanzare si reclama online