Iata in cele ce urmeaza o colectie de reclame culese de pe facebook, pe care le poti studia si folosi ca modele sau de la care poti porni in realizarea unor reclame si mai bune. Atentie, printre reclamele de mai jos vei gasi si multe exemple bune dar si exemple carora le-ar sta mai bine intr-o vitrina “Asa nu!”. Alege asadar cu grija pentru ca vrei sa faci performanta, nu experimente. Daca vrei sa construim impreuna o strategie completa de promovare pe facebook, telefonul 0728 199 939 si e-mail-ul mihai [.] pintilie [@] gmail [.] com iti sunt la indemana pentru a demara o colaborare. ...
Read More »
Sunt sigur ca Simona Halep nu mai este o necunoscuta pentru nimeni. Pentru noi romanii nici nu se mai pune problema, de un an de zile intreaga tara vorbeste despre aceasta fata care, la doar douazeci si putini de ani, face senzatie evoluand atat de spectaculos, castigand turneu dupa turneu si urcand vertiginos in clasamentul mondial al celor mai bune jucatoare de tenis din lume. La ora redactarii acestui articol Simona este in plin turneu la Indian Wells, in California, SUA. Unde Simona ii incanta pe spectatorii aflati in tribune la fiecare meci al ei precum si pe milioanele de telespectatori de pe intreg globul care urmaresc acest turneu. Presa din multe tari ii acorda spatii ample iar cuvintele sunt elogioase, cunoscut fiind faptul ca doar trei dintre marile jucatoarele ale lumii au ramas inca neinvinse de constanteanca noastra. Simona fiind vazuta in acelasi timp drept una dintre jucatoarele de top din anii care urmeaza, prin top fiind considerate primele trei locuri ale clasamentului mondial, Simona fiind acum doar pe locul al 7-lea. Bineinteles ca nici organizatorii nu puteau ramane mai prejos, mai ales ca romanca nu mai este in California doar o jucatoare pierduta in multimea participantelor la turneu ci una dintre jucatoarele de tenis cotate cu sanse la castigarea turneului feminin si una care reuseste sa isi confirme valoarea prin rezultatele ce o apropie pe zi ce trece de finala competitiei. Drept pentru care poza Simonei Halep tine deja pentru a doua zi la rand capul de afis al paginii de Facebook a turneului, iata si dovada printr-un screen-shot al acestei pagini (click pe imagine pentru a o mari): Chiar daca organizatorii sunt direct implicati in promovarea Simonei din simplul considerent ca jucatoarea romana de tenis este oaspetele lor in aceste zile, si un oaspete de seama gratie performantelor realizate, o astfel de initiativa ar trebui preluata, zic eu, si de social-media managerii romani, o eventuala inlocuire chiar si temporara pe parcursul turneelor de tenis in cadrul carora evolueaza Simona Halep a fotografiilor de coperta pentru paginile lor de Facebook cu imagini infatisand-o pe Simona neavand darul decat de a spori simpatia fanilor fata de aceste pagini prin empatia pe care brandurile respective ar manifesta-o fata de eforturile si in final performantele Simonei pe terenurile de tenis. Iata la linkul urmator lista completa a meciurilor disputate de catre Simona Halep in calitate de jucatoare profesionista de...
Read More »
Tu stii foarte bine ce imagini sau fotografii postezi pe facebook. Stii de asemenea ce imagini sau fotografii publica prietenii tai, prietenii prietenilor tai, compania la care lucrezi, firmele cu care compania ta lucreaza, de asemenea companiile pe care le stimezi intr-atat incat le-ai dat la un moment dat like-ul tau. Dar ti-ai pus vreodata intrebarea ce fel de fotografii publica lumea intreaga? Te-ai intrebat daca tu faci parte din multime sau daca esti altfel decat ceilalti? Daca nu cumva grupul din care faci parte este mai deosebit aducand valoare prezentei vizuale de pe facebook ori daca va integrati in aceasta multime aproape omogena? Ai acum raspunsul. Unul general dar care-ti da o idee despre ceea ce se intampla in fiecare zi pe facebook, ce tipuri de poze prefera utilizatorii acestei retele sociale si ce tipuri de poze sunt utilizatorii mai predispusi sa le accepte gratie obisnuintei impuse in toti acesti ani de functionare. Unele rezultate pot parea surprinzatoare dar dat fiind faptul ca studiul a fost efectuat de o companie ce beneficiaza de autoritate in acest domeniu, al imaginilor publicate pe Internet, datele sunt cat se poate de credibile. Iata mai jos datele extrase de catre echipa de la...
Read More »